Intrebari frecvente
Comanda
Montaj
Metode de plata
Livrare si retururi
Beanbag – Livrare si Retur
Comanda
Tapetul este dintr-o singura bucata?
Tapetul va fi livrat in fasii. Acestea se monteaza una langa alta, fara suprapunere, iar la sfarsit formeaza perfect imaginea aleasa.
Ce dimensiuni au fasiile de tapet?
Latimea fasiilor de tapet este de 51 de cm, iar inaltimea va corespunde dimensiunilor completate de catre tine dupa alegerea modelului de tapet preferat.
Pot comanda mostre de tapet?
Da, poti comanda mostre de tapet folosind butonul “Comanda Mostra” prezent in pagina de produs. Comanda minima de tapet este de 1 metru patrat, iar livrarea pentru prima mostra este gratuita.
Modelul de tapet ales de mine este in stoc?
Toate comenzile de tapet sau fototapet personalizat sunt produse in urma plasarii unei comenzi pe site-ul nostru. Sansele sa nu putem onora comanda din cauza stocului sunt minime. Daca, totusi, din motive ce nu tin de noi, comanda nu poate fi onorata in timpul comunicat la plasarea ei, un coleg te va contacta si iti va comunica noul termen de productie.
Ce tipuri de tapet sunt disponibile?
Cele 3 tipuri de tapet disponibile sunt Sand, Canvas si Line.
Se poate crea un model de fototapet personalizat?
Desigur! Se poate crea un model de fototapet personalizat cu o grafica aleasa de tine de pe un site specializat sau designerii nostri iti pot crea un layout custom dupa specificatiile tale, contra cost.
Se poate realiza un fototapet dintr-o imagine?
Putem folosi o imagine pe care o aveti pe telefon sau pe calculator pentru printarea fototapetului personalizat. Trebuie tinut cont ca, pentru rezultate cat mai bune, imaginea trebuie sa fie la o calitate cat mai buna.
Cum masor peretele pentru tapet?
Pentru instructiuni privind masurarea peretelui, acceseaza pagina “Montaj” aici.
Trebuie sa introduc dimensiunile exacte ale peretelui in calculatorul online?
Da. Inainte de productie, graficienii nostri vor adauga cate 5 cm de grafica pe fiecare latura, pentru a compensa eventualele denivelari ale peretelui.
Pot monta tapet pe tavan?
Da, modelele noastre de tapet se pot monta si pe tavan. Pasii de montare sunt identici cu cei de la montarea de tapet pe perete.
Dimensiunea peretelui nu se potriveste cu marimea tapetului. Cum procedez?
Tapetul in rola are model repetitiv (seamless) si fasiile se monteaza pe rand, in acest mod putandu-se acoperi orice suprafata. Daca peretele este mai lung decat cantitatea de tapet comandata, este nevoie sa plasati o noua comanda cu necesarul de fasii pentru finalizarea comenzii. Noile fasii se vor potrivi perfect cu cele deja aflate pe perete.
In cazul fototapetului sau tapetului custom, cand fasiile formeaza o imagine pe perete, te rugam sa ne contactezi si un coleg te va ajuta in solutionarea problemei. Nu ne asumam raspunderea pentru dimensiuni transmise eronat la plasarea comenzii pe site.
Cat dureaza productia?
Pentru cantitati de pana in 100 mp, productia dureaza 2-3 zile lucratoare. Pentru cantitati mai mari de 100 mp, productia va fi confirmata telefonic dupa plasarea comenzii.
Ce proprietati are tapetul?
Materialul de tapet pe care il comercializam este vinilic cu baza de material netesut si texturat prin presare termina, fara BPA, fara carcinogeni, lavabil, rezistent UV, ignifugare clasa C, S1, d0.
Culorile tapetului vor fi exact ca cele pe care le vad pe monitor?
Fiecare monitor reda culorile usor diferit si nu putem garanta ca ceea ce vezi pe ecran va avea exact aceleasi culori cu tapetul imprimat. Ca sa fii sigur ca ceea ce comanzi este fix ce iti doresti poti comanda o mostra inainte.
Montaj
Este nevoie de personal calificat pentru montare tapet?
Nu este necesar. Acesta poate fi aplicat cu usurinta urmarind instructiunile din sectiunea “Montaj”. Daca totusi ti se pare complicat, poti apela la ajutorul unui specialist.
Cum demontez tapetul vechi de pe perete?
Tapetul vechi se demonteaza prin indepartare uscata (dezlipire) sau cu ajutorul unor solutii lichide speciale. Atentie: inainte de montarea noului tapet, peretele trebuie sa fie neted, curat si uscat pentru a obtine rezultate optime. Citeste mai multe in sectiunea “Product info”.
De ce unelte am nevoie pentru montarea tapetului?
Ai nevoie de urmatoarele unelte: boloboc, cutit ascutit (cutter), creion, trafalet, racleta, galeata si o carpa moale.
Adezivul este inclus in pret?
Nu, acesta se poate achizitiona separat.
Ce tip de adeziv este necesar pentru montarea tapetului?
Pentru montarea tapetului comercializat de noi este nevoie de un adeziv pentru tapetul de vinil.
Unde trebuie aplicat adezivul?
Adezivul se aplica direct pe perete cu ajutorul unui trafalet sau a unei pensule.
Tapetul poate fi montat in baie?
Da, tapetul nostru poate fi montat in baie, daca nu este in contact direct cu apa.
Tapetul este lavabil?
Da, se poate curata cu un prosop moale, usor umezit.
Metode de plata
Ce optiuni de plata am la plasarea comenzii?
Optiunile de plata acceptate sunt:
- Plata cu cardul
- Plata prin Ordin de Plata
Acceptam plata cu cardurile Visa, Mastercard, Visa Electron si Maestro. Toate tranzactiile sunt efectuate de catre un furnizor de servicii securizat. Suma platita este cea din pagina de comanda, fara comisioane ascunse. Nu stocam date si informatii de pe card.
Informatii despre livrare
Ce optiuni de livrare am la plasarea comenzii?
Livrarea se poate face prin intermediul firmelor de curierat rapid Fan Courier sau Sameday pe tot teritoriul Romaniei.
Livrati in afara Romaniei?
Momentan nu livram produse in afara teritoriului Romaniei.
Pot modifica adresa de livrare dupa plasarea comenzii?
Daca te-ai razgandit si doresti livrarea comenzii la alta adresa decat cea din comanda initiala te rugam sa ne contactezi urgent pentru a incerca sa redirectionam coletul. Pentru ca livrarea se efectueaza utilizand serviciile unei entitati total separata de UPDECO, nu putem promite ca redirectionarea coletului se va efectua in timp util. Dar iti putem garanta ca vom face tot posibilul ca produsele comandate sa ajunga acolo unde iti doresti.
Retururi si refaceri
Pot returna o comanda de tapet sau fototapet?
Poti returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si poti solicita intreaga contravaloare platita pentru produse, in cazul in care:
- Produsele livrate sunt diferite fata de cele din comanda plasata;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- Produsele prezinta deteriorari care le fac nefunctionale;
- Clientul s-a retras din Contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.
Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientului ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre UPDECO, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la rambursarea sumei.
In cazurile prevazute la punctele 1, 2 si 3 contravaloarea taxei de retur pentru transport va fi suportata de UPDECO.
In cazul prevazut la nr 4, privind dreptul de retragere din contract al Clientului, acesta va suporta costul taxei de retur pentru produsele returnate, pe care il va vizualiza in contul sau de client, cost ce va putea varia in functie de numarul, dimensiunea si/sau greutatea produselor returnate.
In cazul unui retur, indiferent de motivul mentionat, clientul are obligatia sa ambaleze corespunzator produsele returnate pentru a le proteja de eventuale deteriorari in timpul transportului. In caz contrar, clientul este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.
In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre UPDECO in maxim 14 zile calendaristice de la data la care a luat la cunostiinta de acest fapt.
Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va putea sa pretinda orice alte despagubiri in urmatoarele situatii:
- Cererea de retur pentru oricare dintre situatiile prevazute mai sus se face dupa ce expira termenul prevazut legal de 14 zile;
- In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat impreuna cu documentele care l-au insotit;
- In cazul in care produsele au fost personalizate la cererea clientului sau facute dupa dimensiunile trimise de client.
Nu am primit modelul pe care l-am ales. Cum procedez?
Toate comenzile de tapet si fototapet sunt produse in urma lansarii comenzii pe site pentru a ne asigura ca respectam toate specificatiile primite in fisa de comanda. Acest proces asigura o rata a erorilor aproape de zero. Recomandam totusi sa verifici inainte de inceperea montajului toate fasiile de tapet si, daca gasesti incorcondante cu ce ai comandat, te rugam sa ne contactezi si noi il vom inlocui cu unul nou, fara costuri suplimentare.
Montatorul a stricat una dintre fasii. Ce fac in continuare?
Daca montajul este realizat de firma noastra sau o firma partenera, costul refacerii este suportat in intregime de noi. Daca montajul este realizat in regim propriu, din pacate nu putem acoperi costurile unei eventuale refaceri a fasiilor. In acest caz, te rugam sa ne contactezi si iti vom oferi un discount de 20% pentru reprintarea fasiilor ce necesita inlocuire.
Beanbag – Livrare si Retur
Ce optiuni de livrare am la plasarea comenzii?
Livrarea se poate face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier pe tot teritoriul Romaniei.
Livrati in afara Romaniei?
Momentan nu livram produse in afara teritoriului Romaniei.
Pot modifica adresa de livrare dupa plasarea comenzii?
Daca te-ai razgandit si doresti livrarea comenzii la alta adresa decat cea din comanda initiala, te rugam sa ne contactezi urgent pentru a modifica adresa de livrare a coletului inainte ca acesta sa plece de la noi. Pentru ca livrarea se efectueaza utilizand serviciile unei societati total separata de UPDECO, nu putem promite ca redirectionarea coletului se va efectua in timp util daca cererea de redirectionare a fost facuta dupa ce coletul a fost ridicat de curier. Dar iti putem garanta ca vom face tot posibilul ca produsele comandate sa ajunga acolo unde iti doresti. In cazul in care redirectionarea coletului la o alta adresa presupune achitarea unei noi taxe de transport, aceasta va trebui sa fie suportata de catre tine, achitarea facandu-se direct la curier.
Retur Beanbag
Dimensiunea nu este potrivita sau iti doresti alt model? Nu-i nici o problema. Ai 14 zile la dispozitie de la receptionarea coletului pentru a efectua returul. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur de aici sau din contul tau de client si noi te vom contacta pentru stabilirea preluarii coletului.
Poti returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si poti solicita intreaga contravaloare platita pentru produse, in cazul in care:
- Produsele livrate sunt diferite fata de cele din comanda plasata;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- Produsele prezinta deteriorari care le fac nefunctionale;
- Clientul s-a retras din Contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.
Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientului ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre UPDECO, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la rambursarea sume.
In cazurile prevazute la punctele 1, 2 si 3 contravaloarea taxei de retur pentru transport va fi suportata de UPDECO.
In cazul prevazut la nr 4, privind dreptul de retragere din contract al Clientului, acesta va suporta costul taxei de retur pentru produsele returnate, pe care il va vizualiza in contul sau de client, cost ce va putea varia in functie de numarul, dimensiunea si/sau greutatea produselor returnate.
In cazul unui retur, indifferent de motivul mentionat, clientul are obligatia sa ambaleze corespunzator produsele returnate pentru a le proteja de eventuale deteriorari in timpul transportului. In caz contrar, clientul este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.
In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre UPDECO in maxim 14 zile calendaristice de la data la care a luat la cunostiinta de acest fapt.
Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va putea sa pretinda orice alte despagubiri in urmatoarele situatii:
- Cererea de retur pentru oricare dintre situatiile prevazute mai sus se face dupa ce expira termenul prevazut legal de 14 zile;
- In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat impreuna cu documentele care l-au insotit;
- In cazul in care produsele au fost personalizate la cererea clientului sau facute dupa dimensiunile trimise de client.
Produsul trebuie returnat in ambalajul original si sa nu prezinte urme de uzura.
Din suma platita se va retine o taxa de 39 RON care va acoperi costurile de transport retur.
Restituirea banilor se va face exclusiv prin transfer bancar, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului. Transferul se va efectua in contul bancar indicat in formularul de retur.
In cazul in care coletul nu poate fi livrat din motive neimputabile Updeco (de exemplu clientul refuza receptionarea coletului sau nu poate fi gasit la adresa, curierul nu are acces la locatie etc), taxele de livrare tur-retur pot fi oprite din suma de restituit clientului pentru rambursarea comenzii.